AdChoices in Canada
Tools Participants Accountability For Consumers Outils Participants Responsabilité Pour les consommateurs
DAAC Principles Program Framework Accountability FAQ Join the Program
Register News Events About the DAAC
Principes de la DAAC Responsabilité Foire aux questions Adhérer au programme
S’inscrire Actualités Au sujet de la DAAC
About the Program DAAC Principles Program Framework Accountability FAQ Join the Program ToolsParticipantsAccountability Join Us Register News Events About the DAAC For Consumers Au sujet du programme Principes de la DAAC Responsabilité Foire aux questions Adhérer au programme OutilsParticipantsResponsabilité Nous joindre S’inscrire Actualités Au sujet de la DAAC Pour les consommateurs
AdChoices in Canada
The Canadian AdChoices self-regulatory program, administered by the Digital Advertising Alliance of Canada

Upcoming Learning Sessions

DAAC Webinar Social post_v3.jpg
Learn more
 
Apple Event 2.jpg
Learn more
 
pol ads-March 4, 2021.png
Learn more
 
adchoices intro-March 18, 2021.png
Learn more
DAACFebruary 23, 2021webinars, learning sessions, AdChoices, PoliticalAds, data-driven advertising, interest-based advertising, iOS 14, Apple
Facebook0 LinkedIn0 0 Likes
Previous

The New Era of Targeted Mobile Advertising

DAACMarch 8, 2021
Next

A Letter to Apple Canada

DAACJanuary 26, 2021
 
DAAC Square black_offwhite-80px.png

Digital Advertising Alliance of Canada

PO Box 97045, Toronto, Ontario, M6R 3B3

 

Associations of DAAC

Association of Canadian Advertisers
Association of Creative Communications Agencies
Canadian Marketing Association
Canadian Media Directors' Council
Institute of Canadian Agencies
Interactive Advertising Bureau of Canada


AdChoices is a self-regulatory program for online interest-based advertising, which helps to provide notice, transparency, and accountability from the advertising sector to consumers.

The Digital Advertising Alliance of Canada (DAAC) is a federal not-for-profit association responsible for administering the AdChoices self-regulatory program in Canada.


The PICCASO Awards Canada logo

The DAAC is the proud recipient of the 2024 PICCASO Award for Not for Profit Leadership in Canada

 
Join Us
About DAAC
News
Legal
Privacy Policy
Political Ads Program

Associations de DAAC

Association canadienne des annonceurs
Association des agences de communication créative
Association canadienne du marketing Bureau de la publicité interactive du Canada
Canadian Media Directors' Council
Institut des agences canadiennes


Choix de pub est un programme d’autoréglementation de la publicité ciblée par centres d’intérêt en ligne visant à fournir aux consommateurs des avis, une transparence et une responsabilité de la part  du secteur de la publicité en ligne.

L’Alliance de la publicité numérique du Canada (DAAC) est un regroupement sans but lucratif d’associations professionnelles, chargé d’administrer le programme d’autoréglementation canadien Choix de pub.

La DAAC est la fière récipiendaire d’un prix  PICCASO Canada 2024 dans la catégorie « Leadership à but non lucratif »

 
Rejoignez-nous
Au sujet de la DAAC
Actualités
Juridique
Politique de confidentialité
Programme Publicité politique

© 2025 Digital Advertising Alliance Of Canada

 
Digital Advertising Alliance of Canada (DAAC)
33 Bloor Street East, Suite 303,
Toronto, Ontario, M4W 3H1,
Canada
info@daac.ca
Hours
Mon 9am - 5pm
Tue 9am - 5pm
Wed 9am - 5pm
Thu 9am - 5pm
Fri 9am - 5pm
Sat Closed
Sun Closed